Entry: Jemput Minum Teh dengan Makcik Raja Saturday, May 24, 2014



Salam,

Misi menyelamat lagi: Ini anting-anting Jaja (gambar ilustrasi)


   16 comments

Khai_Nisa
June 18, 2014   12:58 PM PDT
 
Kreatif sungguh semua org (hanya mampu memerhati sambil tersenyum)
kaksu
May 28, 2014   09:24 PM PDT
 
Wah, semua orang duk buat skrip, kenapa kaksu tak tahu :S
shahida
May 24, 2014   02:53 PM PDT
 
Misi menyelamat..
Nacha
May 24, 2014   02:20 PM PDT
 
Zaila... Hentikanlah mimpi utk mengejar Abg kamal tu. Abg kamal tetap setia padaku yg setia dgn selera kampung. *duduk bersimpuh manis dgn gaya penuh menggoda utk membuat renungan Abg kamal melotot kearahku sahaja.
Anim
May 24, 2014   12:36 PM PDT
 
Tatkala Jaja buka telekung lepas solat subuh berjemaah dgn Din pg tadi, Din tegur Jaja. "Ja kan ada banyak subang cantik dan mahai, pasai apa Din tengok Ja pakai anting2 yang Din beli kat pasar malam tu tak tukaq2 dah macam dulu". Jaja hanya tersenyum manis membalas pandangan Din.


*Sambil2 tulis kat atas pangkin mak cik raja sumbat mempelam muda dlm mulut* uish mashamnyer
Tok umi
May 24, 2014   10:41 AM PDT
 
Assalamualaikum...
*bawa mempelam dah siap kupas dan potong dengan cicah belacan, kicap, cili api*
dah ramai dah naik atas pangkin ni, rindu kat semua.. Mwah mwaah mwaaah
Makcik Raja
May 24, 2014   10:21 AM PDT
 
Idea Wan tu bagus, jangan duk makan berehat saja bila tak ada kerja. Kena tolong Makcik Raja.

Bit,
:)
bit
May 24, 2014   09:59 AM PDT
 
hihihihi....
Makcik Raja
May 24, 2014   09:27 AM PDT
 
Jawapan dah ada, gelang polihan Din. Sebab 'poll' dah tutup. Tiba-tiba ada gerak menyelamat ni, dah hari ni Sabtu, kena beri laluan pada 'Kekasih Waktu'.
wanAmalyn
May 24, 2014   09:26 AM PDT
 
Waaaa rindunya pada Makcik Raja...

kaksu, mintak la Ustaz Din ka, Alang ka, dirikan dangau cantik-cantik (ganti yang dah uzur ni) untuk anak-cucu dok melepak... ^_^
norashburn
May 24, 2014   09:01 AM PDT
 
oh kalau itu anting-anting jaja, rantai tangan yang saya pilih hari tu sungguhlah padan dengan anting-anting tu.. mengikut selera sendiri la.. hahaha
nawwir
May 24, 2014   07:51 AM PDT
 
Kaksu nak tanya soklan cepu emas,
adakah akan ada kemunculan Din dalam Kekasih Waktu, tempat Zynn dah dekat dah dengan tempat Ustaz Din :)
zaila ipoh
May 24, 2014   07:33 AM PDT
 
Jaja.. apa habaq cik din dan si kecil umar?


saya hampir merajuk tau sejak abang kamal menolak cinta saya dan hanya sukakan peach cobbler saya aje.. jaga2 abang kamal... saya akan setia mengurat abg kamal tau... hikhik *gelak ayu*
liza shariff
May 24, 2014   07:12 AM PDT
 
Suka 3x Jaja & Din
kaknOOr
May 24, 2014   06:42 AM PDT
 
Kak cantik anting2 jaja... teringat anting2 zaman kita kecil2 dulu.
wan empok
May 24, 2014   06:04 AM PDT
 
Kaksu belum tunjuk lagi pilihan gelang Ustaz Din. *menunggu dengan debar* (macam la nak dapat hadiah jugak, ceh).

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments